Direktlänk till inlägg 9 januari 2011

Dagens frestelser!

Av Annie - 9 januari 2011 19:39

Idag har det verkligen varit tufft kan jag säga er! Kände att jag ville äta en stor tallrik med tacos. Men jag avstod! Men det va riktigt jobbigt!

Inte så himla kul heller när det inte är så många som tror på att detta ska funka. Är typ bara sambons släkt som tror på mig och att jag kommer lyckas och det är TRÅKIGT!


Har ställt mig på vågen ett x antal ggr idag. Varför vet jag inte ... Vill så gärna gå ner mina kilon innan operationen. Men nu känns det som att jag inte kommer lyckas. Men dom i min närhet stöttar mig och säger att jag kommer gå ner eftersom jag inte äter som jag gjorde innan. Äter ca 800kcal om dagen+ vatten.


Klockan är nu snart 20.00 och ska snart äta min sista påse för dagen :)


Godnatt!


// Anniiii

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Annie - 16 januari 2011 22:06

Historik och bakrund:  Över och fetma är idag ett stort samhällsproblem med många följdsjukdomar, däribland hjärt- och kärlsjukdomar, högt blodtryck och diabetes. Övervikt definieras genom att räkna ut kroppsmasseindex, BMI. Gastrisk bypass är en r...

Av Annie - 8 januari 2011 16:32

Tjillevippen.... idag vaknade jag vid halv 8 för att få i mig en påse soppa. Den tiden va inget för mig så jag gick och la mig igen. Vaknade 09.50 för att ta nästa mål mat (Smoothie) . Sen bestämde vi att vi skulle dra ner till kalmar och titta på ...

Av Annie - 7 januari 2011 10:01

Tjillevippen :)   Vad ska man göra idag? Åka på bio, fota lite, eller åka ut till Julia, eller dra till Hillerstorp? Jag vet inte ... Vill så gärna åka hem till Hillerstorp och hälsa på moster, farmor m.m Dag 3 på dieten är inne  nu. Vet in...

Av Annie - 6 januari 2011 22:33

Dag 2 av denna 3 veckors flyt innan operation.   Idag när jag vaknade kände jag inget speciellt. Dagen gick och vi åkte till sambons bror och "dansade ut julen". Sen mådde jag inte så bra så vi åkte hem efter vi hade ätit och lekt lite med deras ...

Presentation


Jag är en tjej på 22 år . Denna bloggen kommmer att handla om mitt liv och ett smalare jag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Besöksstatistik

GBP-Operation

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards